Ремонт і відновлення подушки безпеки керма (водія) Airbag

Блок подушок безпеки належить до пасивних методів захисту водія. Навіть при швидкості 20 км/год існує небезпека отримати травми в ДТП. Все це було враховано розробниками подушки безпеки водія, які починають спрацьовувати на такій незначній швидкості. Конструкція подушок безпеки керма складається з елементів:

  • Модуль з нейлоновим мішком та піропатроном.

  • Датчики удару.

  • Електронний блок управління SRS Аirbag.


Замовити ремонт подушки Airbag керма:

Принцип роботи подушки безпеки керма системи Аirbag

Система працездатності Airbag є чутливою та складно побудована: удар сприймають спеціальні датчики системи SRS, за частки секунди передають сигнал про нього в блок керування. Електронний блок управління перенаправляє інформацію у газогенератор. Моментально спрацьовує піропатрон, і подушка миттєво наповнюється газом. Швидкість її розкриття при сильному зіткненні близько 300 км/год. Ви в безпеці, Airbag прийняв удар на себе. І тепер допомога потрібна вашому аербегу.

Буває так, на жаль, що подушки спрацьовують, коли немає загрози для життя. У яких випадках, крім ДТП, можуть спрацювати подушки безпеки й ремені з піропатроном:

  • Перевищення сили удару.

  • Попадання у велику ямку.

  • Удар у бордюр.

  • Замикання в системі.

  • Приземлення після невеликого стрибка.

  • Падіння авто.

Коли потрібна діагностика та ремонт подушки безпеки водія

Оскільки схема спрацьовування Аirbag непроста, повний ремонт після його вистрілювання – це клопітка, тонка робота. Це має на увазі не тільки заміну подушок безпеки, але й тестування, за необхідності, перепрограмування SRS.

Якщо ви маєте намір повністю відновити безпеку вашого автомобіля, ми рекомендуємо пройти повну комп’ютерну діагностику. Тестування систем авто необхідне:

  • Після ДТП.

  • У випадку придбання вживаного автомобіля.

  • Якщо закінчився термін придатності піропатрону.

  • Бувають випадки, коли удар був незначним, ремені й подушки не спрацювали, але на приладовій панелі горить значок. Швидше за все, доведеться видалити Crash Data з блоку SRS.

Відновлення подушки безпеки керма в сервісі Prof Airbag

Після діагностики знімають пошкоджену кришку керма, від’єднують дроти, розбирають модуль подушки. Замінюється піропатрон, здійснюється перепакування Аirbag, складання й монтаж. Блок SRS теж потребує перепрограмування. Разом з ремонтом і відновленням подушки безпеки керма Аirbag знадобиться:

  • Реставрація пошкодженого салону.

  • Ремонт рульового колеса й накладки на кермо.

  • Ремонт ременів безпеки.

  • Перетяжка торпедо.

  • Реставрація сидінь, подушок колін, даху.

Ремонт і відновлення подушки безпеки керма у містах Львів, Луцьк, Івано-Франківськ, Тернопіль, Рівне, Ужгород ми здійснюємо в оригінальному заводському стилі з використанням сучасних технологій, спеціального обладнання та матеріалів. Тому жодних відмінностей від початкового вигляду авто ви не знайдете.

Іноді після спрацьовування подушки безпеки застосовують монтаж обманки замість пошкодженого Аirbag. Муляж змушує систему SRS вважати, що подушка на місці й позбавляє настирливого сигналу про несправності. Такі маніпуляції не надають ніякої захищеності й безпеки. Застережуємо також від самостійного відновлення подушки безпеки керма. Навіть якщо вам вдасться придбати оригінальні деталі, і ви будете слідувати інструкціям, після такого ремонту ви ніяк не зможете перевірити готовність подушки безпеки водія до роботи.

Машина є безпечною технікою зі справним Airbag керма. Будьте пильними й довіряйте відновлення й налаштування систем вашого авто фахівцям перевіреного сервісу Prof Airbag.

Надсилайте пошкоджені деталі поштою. Чекаємо вас у нашому сервісі за адресою: Львів, Угорська 14а